December 06, 2017

EPL Difficulty Table GW16-21

BMM EPL Difficulty Table
Ini adalah jadual kesukaran bagi musim 2017/18 dimana kita akan melakukan penilaian terperinci terhadap jadual perlawanan semua pasukan Premier League bagi musim 2017/18. Artikel ini akan dikemaskini dan diterbitkan setiap 3 Gameweek.
EPL Difficulty Table GW16-22
EPL Difficulty Table GW16-22
Diatas ialah jadual kesukuran untuk GW16-21 berdasarkan data terkini dari musim 2017-18. Dibawah pula ialah keputusan-keputusan secara terperinci apabila perlawanan 6 GW + Home Game(hgm) dari GW16-21 dijadikan sebagai pemberat utama.

Fixtures Terbaik untuk 6 GW:


Fixtures Terbaik untuk 6 GW
Fixtures Terbaik untuk 6 GW
Pasukan dengan fixtures terbaik untuk 6 GW berikutnya mengikut ranking:

1. Liverpool

2. Man. Utd

3. Man. City

4. Chelsea

5. Arsenal

6. Tottenham

7. Leicester

8. Southampton

Pasukan dengan potensi terbaik untuk Cleansheets:

Potensi Terbaik untuk Cleansheets
Potensi Terbaik untuk Cleansheets
Berpotensi tinggi untuk Cleansheets:
  1. Burnley
  2. Liverpool
  3. Man. Utd
  4. Tottenham
  5. Arsenal

Pasukan dengan potensi terbaik untuk Jaringan Goal:
Potensi Terbaik untuk Jaringan Gol
Potensi Terbaik untuk Jaringan Gol
Berpotensi tinggi untuk jaringan gol:
  1. Man. City
  2. Liverpool
  3. Man. Utd
  4. Chelsea
  5. Watford

Catatan:
1. Semua data adalah berdasarkan persembahan terkini pasukan-pasukan musim 2016/17, kesukaran-kesukaran dikira berdasarkan kesukaran perlawanan ditempat sendiri dan juga ditempat lawan.
2. Jika perkataan/nama pasukan lawan berhuruf besar, contohnya "LIV", itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat sendiri melawan Liverpool. Jika nama/perkataan pasukan lawan berhuruf kecil dan diikuti (a) contohnya "Liv(a), itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat lawan menentang Liverpool.
3. Tahap-tahap kesukaran dibezakan melalui warna-warna, Hijau/Green untuk  Mudah/Easy, Kuning/Yellow untuk Sederhana/Medium, dan Merah/Red untuk Sukar/Hard.
Easy
Medium
Hard
4. Nombor-nombor di dalam kotak adalah keputusan pengiraan kesukaran, nombor tersebutlah yang menetapkan tahap-tahap kesukaran.
5. Tahap kesukaran untuk Mudah/Easy(-2.5 to -20), Sukar/Hard(2.5 to 20), lebih besar nombor bermaksud perlawanan akan semakin mudah ataupun semakin sukar.
6. FP=Fixtures Points, point-point yang diterangkan dalam catatan no.5.
7. Legend: 3gm = 3 games, 6gm = 6 games, hgm = home games, GW = Gameweek.

EPL Team Chances for GW10

No comments:

Post a Comment