January 16, 2018

EPL Difficulty Table GW24-29

BMM EPL Difficulty Table
Ini adalah jadual kesukaran bagi musim 2017/18 dimana kita akan melakukan penilaian terperinci terhadap jadual perlawanan semua pasukan Premier League bagi musim 2017/18. Artikel ini akan dikemaskini dan diterbitkan setiap 3 Gameweek.
EPL Difficulty Table GW24-29
EPL Difficulty Table GW24-29
Diatas ialah jadual kesukuran berdasarkan data terkini dari musim 2017-18. Dibawah pula ialah keputusan-keputusan secara terperinci apabila perlawanan 6 GW + Home Game(hgm) dijadikan sebagai pemberat utama.

Fixtures Terbaik untuk 6 GW:
Best Fixtures in Next 6 GW
Best Fixtures in Next 6 GW

Pasukan dengan fixtures terbaik untuk 6 GW berikutnya mengikut ranking:

1. Man. City

2. Man. Utd

3. Liverpool

4. Tottenham

5. Chelsea

6. Leicester

7. Arsenal


  • Enam pasukan besar EPL menguasai ranking fixtures untuk enam gw akan datang dengan Manchester City menerajui dengan fixtures terbaik.
  • Paling menarik ialah Leicester City yang berada ditangga keenam dan diatas Arsenal. Jadi pemain Leicester layak diperhatikan untuk minggu akan datang.


Pasukan dengan potensi terbaik untuk Cleansheets:

Best Potential for Cleansheets
Best Potential for Cleansheets

Berpotensi tinggi untuk Cleansheets:
  1. Liverpool
  2. Man. Utd
  3. Tottenham
  4. Leicester
  5. Man. City
  6. Chelsea
  7. Brighton
  8. Burnley

Pasukan dengan potensi terbaik untuk Jaringan Goal:
Best Potential for Goals
Best Potential for Goals

Berpotensi tinggi untuk jaringan gol:
  1. Man. City
  2. Arsenal
  3. Man. Utd
  4. Chelsea
  5. Spurs
  6. Liverpool
  7. Everton
  8. Leicester
  9. Watford
  10. West Ham
  11. Stoke

Catatan:
1. Semua data adalah berdasarkan persembahan terkini pasukan-pasukan musim 2016/17, kesukaran-kesukaran dikira berdasarkan kesukaran perlawanan ditempat sendiri dan juga ditempat lawan.
2. Jika perkataan/nama pasukan lawan berhuruf besar, contohnya "LIV", itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat sendiri melawan Liverpool. Jika nama/perkataan pasukan lawan berhuruf kecil dan diikuti (a) contohnya "Liv(a), itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat lawan menentang Liverpool.
3. Tahap-tahap kesukaran dibezakan melalui warna-warna, Hijau/Green untuk  Mudah/Easy, Kuning/Yellow untuk Sederhana/Medium, dan Merah/Red untuk Sukar/Hard.
Easy
Medium
Hard
4. Nombor-nombor di dalam kotak adalah keputusan pengiraan kesukaran, nombor tersebutlah yang menetapkan tahap-tahap kesukaran.
5. Tahap kesukaran untuk Mudah/Easy(-2.5 to -20), Sukar/Hard(2.5 to 20), lebih besar nombor bermaksud perlawanan akan semakin mudah ataupun semakin sukar.
6. FP=Fixtures Points, point-point yang diterangkan dalam catatan no.5.
7. Legend: 3gm = 3 games, 6gm = 6 games, hgm = home games, GW = Gameweek.


No comments:

Post a Comment